zondag 4 mei 2008

Met vertraging...

... want te mooi weer om binnen te zitten. De foto's zijn er nu eindelijk, ik weet dat jullie vol ongeduld zaten te wachten.

De Woefdag dus in het domein van Huizingen. Een leuke dag voor iedereen, met voor ieder wat wils: een leuk weerzien met Goofy (hulphond in opleiding van Hart tegen Hart) voor mij, veel speelplezier op glijbanen, in zand en nog meer van die rare dingen voor kleine tweevoeter, en een frisse pint (of iets minder alcoholisch) voor de grote tweevoeters. U ziet, het was een dag die dankzij het mooie weer echt geslaagd was. En om u er van te verzekeren dat wat ik hier vertel niet zomaar verzinselen zijn van een hond met teveel fantasie: fotomateriaal. Ik alleen, en ik samen met één van de verantwoordelijken van Hart tegen Hart

Geen opmerkingen: