woensdag 14 mei 2008

Training

Beste lezers,

een lang weekend, en daar hebben we van geprofiteerd.

Bazinnetje en ik zijn gaan trainen samen met Hart tegen Hart. Uitgerekend in de hitte van zaterdag beslist mevrouw dat ik toch wel terug wat les kan gebruiken. Maar ik ben nu wel blij dat we gegaan zijn. Want toegegeven, ik heb de neiging om nogal lui te zijn, en zo af en toe eens moeten bewegen komt mijn lijn alleen maar ten goede.

Bovendien is het toch de bedoeling om mij wat meer gemanierd te krijgen (pfff, alsof ik dat nu nog niet ben). Ze geven het hier niet op, misschien dat ik ooit wel nog eens ergens de mensheid kan dienen en dat willen ze dat ik er klaar voor ben. Dat is de officiële uitleg. Maar laat mij u zeggen dat bazinnetje stiekem ook wel geniet van de trainingen, van het contact met de andere baasjes en honden en vooral van het gezellig samenzijn achteraf.

En mensen: voor wie hier ook wel iets in ziet: kijk eens op de site van Hart tegen Hart, want ze zijn, als ik goed geïnformeerd ben, nog op zoek naar gastgezinnen.

Een foto van mij, samen met mijn goede vriend Eliot. We zijn deels samen opgegroeid. Eliot werkt nu als hulphond en ik wil hem via deze weg toch even feliciteren want hij doet dit schitterend !



Noot van het bazinnetje: poseren voor een foto moeten ze nog leren, we doen een volgende keer een nieuwe poging. Als de ene goed zat stak de ander zich wel weer weg. Dit is het beste wat er van te maken viel, maar ja, ze volgen dan ook geen opleiding tot fotomodel !

Geen opmerkingen: